הבלוג שלנו

האם ריסיילר מתאים לעסק שלי?

המונח ריסיילר הפך לשגור למדי בעולם הווב ואחסון האתרים, אך לא תמיד בעלי עסקים בתחום זה מבינים את משמעותו. חשבון ריסיילר הוא חשבון שפותחים בחברת אחסון אתרים קיימת, ומשמש לאחסון ללא הגבלה של אתרים נוספים.

המשמעות של הדבר היא שאם אתם עוסקים בתחום של פיתוח או עיצוב אתרים, ויש לכם לקוחות שהאתרים שלהם עולים לאוויר באופן נפרד כיום, אתם יכולים למעשה להציע להם לאחסן את האתר בחשבון שלכם ולגבות על כך תשלום נוסף, בהתאם למחירון שעליו תחליטו.

מהם היתרונות של חשבון ריסיילר?

חשבון ריסיילר אחסון אתרים מהווה יתרון גם עבור מפתחי האתר וגם עבור הלקוחות שלהם. עבור הלקוח – מדובר בקבלת שירות נוסף והכרחי מאותו גורם שהוא כבר עובד מולו. הוא מקבל את האחסון כחלק מהחבילה שגם כך הוא משלם עליה, ויכול להוזיל כך את העלות של אחסון האתר – לעומת אחסון בחשבון עצמאי ונפרד משלו.

עבור בעלי חשבון הריסיילר, היתרון טמון בכך שהוא יכול להציע חבילה כוללת ללקוחות שלו. חבילת השירותים המורחבת יכולה לתרום למיתוג שלו ולמאמצי השיווק וגם לתרום להגדלת ההכנסה מכל פרויקט שאותו הוא מבצע.    

למי מתאים חשבון ריסיילר?

חשבון ריסיילר אחסון אתרים מתאים לכל עסק שתחום העיסוק שלו הוא עיצוב ובניית אתרים, או לעסקים שנותנים שירותי ווב דומים או משלימים באותו התחום. חשבון ריסיילר יכול להתאים גם לאנשים עם ידע טכני בעולם הווב, שמעוניינים לתת שירותי אחסון אתרים במחירים כדאיים יותר, ויודעים כיצד לבצע את הפעולות הנדרשות לכך במערכות הניהול של השרת.

בעלי עסקים כאלה יכולים ליהנות מהיתרונות של חשבון ריסיילר, ויכולים כך להרחיב את מימדי העסק על ידי כניסה לתחום נוסף שיש להם את הידע הדרוש כדי להרוויח ממנו.

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן